Projekt na: | Etap edukacji | Tytuł projektu | Projekt |
---|---|---|---|
I rok | Szkoła podstawowa | Mikroskopowe czary mary | Pobierz |
I rok | Szkoła podstawowa | Mydło – produkcja i właściwości | Pobierz |
I rok | Szkoła podstawowa | Bakterie – podstępni wrogowie, czy oddani przyjaciele? | Pobierz |
I rok | Szkoła podstawowa | Drobnoustroje wokół nas – czy naprawdę są i jak się ich pozbyć? | Pobierz |
I rok | Szkoła podstawowa | Właściwości związków chemicznych w bardzo niskich temperaturach | Pobierz |
I rok | Szkoła podstawowa | Czasem dobre, czasem złe, czyli drożdże i pleśnie w żywności | Pobierz |
I rok | Szkoła podstawowa | Chemia w kuchni | Pobierz |
I rok | Szkoła podstawowa | Fizyka w kuchni | Pobierz |
II i III rok | Szkoła podstawowa | Woda wodzie nie równa | Pobierz |
II i III rok | Szkoła podstawowa | Jestem szefem zdrowej kuchni. Zdrowe odżywianie. | Pobierz |
II i III rok | Szkoła podstawowa | Przemiany chemiczne i zjawiska fizyczne w kuchni” | Pobierz |
II i III rok | Szkoła podstawowa | Witaminy na talerzu czy w pigułce? | Pobierz |
II i III rok | Szkoła podstawowa | Czy zawsze cukier jest słodki? | Pobierz |
II i III rok | Szkoła podstawowa | Białka i tłuszcze w naszej kuchni | Pobierz |
II i III rok | Szkoła podstawowa | Bogactwo łąk, pól i lasów w domowej kuchni | Pobierz |
II i III rok | Szkoła podstawowa | Co kryje w sobie żywność light? | Pobierz |
II i III rok | Szkoła podstawowa | Kolorowe, nie zawsze zdrowe | Pobierz |
II i III rok | Szkoła podstawowa | Kwasy organiczne w domowej kuchni. | Pobierz |
II i III rok | Szkoła podstawowa | Dlaczego makro i mikroelementy są takie ważne w diecie człowieka? | Pobierz |
II i III rok | Szkoła podstawowa | Pestycydy na talerzu | Pobierz |
II i III rok | Szkoła podstawowa | Metale ciężkie w żywności | Pobierz |
II i III rok | Szkoła podstawowa | Trufle, ale nie na słodko | Pobierz |
II i III rok | Szkoła podstawowa | Czy zawsze sól jest słona? | Pobierz |
II i III rok | Szkoła podstawowa | Woda, sok czy coca cola? | Pobierz |
- | Szkoła podstawowa | Bibliografia | Pobierz |
I rok | Gimnazjum | Jak zobaczyć to, czego nie widać gołym okiem? | Pobierz |
I rok | Gimnazjum | Lecytyna – wydzielanie, zastosowanie i identyfikacja metodą spektroskopii IR | Pobierz |
I rok | Gimnazjum | Bakterie dobre i złe nie tylko w żywności | Pobierz |
I rok | Gimnazjum | Metody oznaczania i usuwania drobnoustrojów w żywności | Pobierz |
I rok | Gimnazjum | Zjawisko świecenia związków chemicznych i biologicznych. Zmiana właściwości tych związków w niskiej temperaturze | Pobierz |
I rok | Gimnazjum | Drożdże i pleśnie w żywności – wróg czy przyjaciel? | Pobierz |
I rok | Gimnazjum | Woda i roztwory wodne | Pobierz |
I rok | Gimnazjum | Czy wiemy co może robić światło? | Pobierz |
II i III rok | Gimnazjum | Zielone, czerwone – dlaczego? | Pobierz |
II i III rok | Gimnazjum | Ile jajek możesz zjeść czyli jak zostać kulturystą? | Pobierz |
II i III rok | Gimnazjum | Jak nie zmarnować darów natury? | Pobierz |
II i III rok | Gimnazjum | Jak przechować smaki lata? | Pobierz |
II i III rok | Gimnazjum | Jeść zdrowo, smacznie i z przyjemnością | Pobierz |
II i III rok | Gimnazjum | Kolorowy miszmasz na talerzu | Pobierz |
II i III rok | Gimnazjum | Metale ciężkie w żywności | Pobierz |
II i III rok | Gimnazjum | Najwięcej witaminy mają .... tabletka czy warzywo? | Pobierz |
II i III rok | Gimnazjum | Piwnica czy lodówka – w jakich warunkach najlepiej przechowywać mięso i warzywa? | Pobierz |
II i III rok | Gimnazjum | Przetwarzanie żywności – zdrowe czy nie? | Pobierz |
II i III rok | Gimnazjum | Sekrety mlecznej krainy | Pobierz |
II i III rok | Gimnazjum | Słodki dylemat buraka. Słodkie życie, słono kosztuje. | Pobierz |
II i III rok | Gimnazjum | Słodkiego, miłego życia | Pobierz |
II i III rok | Gimnazjum | Tablica Mendelejewa w naszym organizmie | Pobierz |
II i III rok | Gimnazjum | Weganki kapuścianki i inne cuda-wianki | Pobierz |
II i III rok | Gimnazjum | Witaminowy alfabet | Pobierz |
- | Gimnazjum | Bibliografia | Pobierz |
I rok | Liceum | Mikroskop jako podstawowe narzędzie do obserwacji drobnoustrojów | Pobierz |
I rok | Liceum | Chemiczne i spektroskopowe metody analizy cholesterolu – związku o dużym znaczeniu biologicznym | Pobierz |
I rok | Liceum | Bakterie i ich rola w technologii żywności | Pobierz |
I rok | Liceum | Skuteczność dezynfekcji i sterylizacji w produkcji żywności | Pobierz |
I rok | Liceum | Spektroskopia w podczerwieni jako narządzie badań produktów biologicznych i żywnościowych | Pobierz |
I rok | Liceum | Dwulicowe grzyby, czyli drożdże i pleśnie w żywności | Pobierz |
I rok | Liceum | Woda i roztwory wodne | Pobierz |
I rok | Liceum | Czy wiemy, co może zrobić światło? | Pobierz |
II i III rok | Liceum | A ja rosnę i rosnę – kiedy jeść białko | Pobierz |
II i III rok | Liceum | Bo ja się boję utyć! | Pobierz |
II i III rok | Liceum | Człowiek z żelaza…, magnezu, wapnia | Pobierz |
II i III rok | Liceum | Czy wiem, co piję? | Pobierz |
II i III rok | Liceum | Dlaczego razowiec, a nie słodka bułka? | Pobierz |
II i III rok | Liceum | Jak zachować smaki i zapachy lata | Pobierz |
II i III rok | Liceum | Jeść zdrowo, smacznie i z przyjemnością | Pobierz |
II i III rok | Liceum | Leśna apteczka | Pobierz |
II i III rok | Liceum | Pieczone, smażone czy na surowo? | Pobierz |
II i III rok | Liceum | Próżniowe i z mikrofali | Pobierz |
II i III rok | Liceum | Trufle, ale nie na słodko | Pobierz |
II i III rok | Liceum | Smaczne rafy koralowe | Pobierz |
II i III rok | Liceum | Wegetarianie i weganie | Pobierz |
II i III rok | Liceum | Zdrowie i uroda zamknięte w owocach i warzywach | Pobierz |
II i III rok | Liceum | Zielone, czerwone – dlaczego? | Pobierz |
II i III rok | Liceum | Nietolerancje pokarmowe | Pobierz |
- | Liceum | Bibliografia | Pobierz |